• Witamy na nowej stronie Teatru Ziemi Rybnickiej!
  • 60 lat Teatru Ziemi Rybnickiej

Moja radosna Doniczka. Konkurs.

DO 30 WRZEŚNIA

Przypominamy o trwającym konkursie na radosne Doniczki!

 

Zadanie konkursowe polega na przedstawieniu historii związanej z zasadzeniem i hodowlą roślinki w Radosnej Doniczce podczas Festiwalu Szczęścia organizowanego przez PIM halo! Rybnik w 2022 r. Projekt może być nagrany, napisany, wypowiedziany lub wykonany w każdy dowolny sposób. Konieczne jest tylko wysłanie go pocztą elektroniczną na adres halorybnik@gmail.com do 31.09.2022 r. do Organizatora.

 

Regulamin konkursu „Moja Radosna Doniczka”

 

§1 Postanowienia ogólne


1. Organizatorem konkursu jest Punkt Informacji Miejskiej halo! Rybnik, zwany dalej Organizatorem.
2. Konkurs odbywa się na stronie Organizatora i jego profilu na Facebooku „halo! Rybnik”.
3. Facebook nie ponosi odpowiedzialności za prawidłowy przebieg konkursu. Wszelkie roszczenia związane z konkursem należy kierować wyłącznie do Organizatora konkursu.
4. Fundatorem nagród w konkursie jest Organizator.
5. Udział w konkursie jest nieodpłatny.
6. Konkurs rozpoczyna się w momencie ogłoszenia konkursu podczas Festiwalu Szczęścia 3 lipca 2022
r. trwa do 30.09.2022.
7. Organizator może przedłużyć lub przerwać trwanie konkursu, o czym poinformuje uczestników konkursu na profilu wskazanym w §1 ust. 1 Regulaminu.

§2 Uczestnicy


1. Uczestnikami konkursu mogą być:
osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoby niepełnoletnie albo nie posiadające pełnej zdolności prawnej, które mogą wziąć udział w konkursie za zgodą swoich przedstawicieli ustawowych zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
2. Uczestnikami konkursu nie mogą być pracownicy organizatora wymienionych w §1 ust. 1.
3. Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne ze zgodą na dostęp do informacji udostępnianych w profilu Uczestnika w portalu Facebook oraz akceptacją postanowień Regulaminu w celach związanych z konkursem.
4. Przystępując do konkursu Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie informacji podanych na swoim koncie w portalu Facebook na potrzeby konkursu oraz na rozpowszechnianie treści zgłoszenia w obrębie profilu na Facebooku „halo! Rybnik” i innych mediach społecznościowych prowadzonych przez PIM halo! Rybnik oraz strony internetowej https://www.teatrziemirybnickiej.pl/halo-rybnik/
5. Przystępując do Konkursu Uczestnik potwierdza, że:
a) akceptuje postanowienia Regulaminu oraz wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w zakresie i w celach wskazanych w Regulaminie,
b) zwalnia Facebook z wszelkiej odpowiedzialności związanej z konkursem.

§3 Zasady Konkursu

1. Zadanie konkursowe polega na przedstawieniu historii związanej z zasadzeniem i hodowlą roślinki
w Radosnej Doniczce podczas Festiwalu Szczęścia organizowanego przez PIM halo! Rybnik w 2022
r. Projekt może być nagrany, napisany, wypowiedziany lub wykonany w każdy dowolny sposób. Konieczne jest tylko wysłanie go pocztą elektroniczną na adres halorybnik@gmail.com do 31.09.2022 r. do Organizatora.
2. Każdy uczestnik jest uprawniony do zgłoszenia maksymalnie 3 projektów.
3. Uczestnik wyraża zgodę na publikację swojej pracy w profilu na Facebooku „halo! Rybnik”
4. Rozpatrywane będą tylko zgłoszenia poprawne i złożone w czasie trwania konkursu.

§4 Nagrody

1. Nagrodami w konkursie są:
• podwójne zaproszenia na wydarzenia organizowane w Teatrze Ziemi Rybnickiej,
• gadżety

3. Organizator może przyznać nagrody dodatkowe, w formie wyróżnienia.

§5 Jury


1. Celem poprawnej organizacji konkursu, Organizator powoła komisję konkursową, której celem będzie wyłonienie laureatów konkursu
2. Jury przystąpi do rozstrzygnięcia konkursu w dniu 4.10.2022 r.
3. Ogłoszenie wyników nastąpi najpóźniej do 10.10.2022 r. na profilu Organizatora Facebook „halo! Rybnik” oraz na stronie https://www.teatrziemirybnickiej.pl/halo-rybnik/

§6 Wybór laureatów


1. Jury wybierze Laureatów w drodze głosowania.
2. Organizator skontaktuje się z Laureatami konkursu za pomocą wiadomości wysłanej pocztą elektroniczną.
3. Laureat zobowiązany jest do niezwłocznej odpowiedzi na wiadomość prywatną wysłaną przez Organizatora oraz podania informacji niezbędnych do przekazania nagrody. Niepodanie przez Laureata takich informacji w terminie 2 dni od daty otrzymania wiadomości, oznacza rezygnację Laureata z prawa do nagrody i powoduje wygaśnięcie wszelkich roszczeń wobec Organizatora.
4. W przypadku, w którym Laureat jest niepełnoletni lub nie posiada pełnej zdolności do czynności prawnych, wymagana jest zgoda przedstawiciela ustawowego na udział w konkursie oraz odebranie przez niego nagrody. Zgoda musi zostać doręczona na piśmie na adres Organizatora, do momentu wydania nagrody.
5. Sposób wręczenia nagrody będzie przedmiotem ustaleń pomiędzy Organizatorem a Laureatem. Odbiór nagród możliwy będzie w PIM halo! Rybnik.

§7 Ogłoszenie wyników

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi poprzez wysłanie wiadomości prywatnej do Laureata oraz ogłoszenie wyników na profilu Facebook “halo! Rybnik”.

§8 Prawa autorskie i inne

1. Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji kont użytkowników, prac, głosów i komentarzy oraz do usuwania ich bez podania przyczyny.
2. W przypadku uzasadnionego podejrzenia oszustwa, naruszenia cudzych praw autorskich lub innych praw osób trzecich oraz innych naruszeń Regulaminu Konkursu i Regulaminu Facebooka, Organizator może podjąć decyzję o zdyskwalifikowaniu zgłoszenia lub zgłoszeń Uczestnika w konkursie.
3. W szczególnych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu.
4. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy o prawach autorskich i prawach pokrewnych i inne obowiązujące przepisy prawa polskiego.
5. Konkurs nie jest grą losową w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach losowych (Dz. U. Nr 201, poz. 1540 ze zm.).

§9 Reklamacje i postanowienia końcowe

1. Reklamacje związane z konkursem mogą być zgłaszane tylko pisemnie u Organizatora, z dopiskiem
„Reklamacja”, w terminie do 1 dnia od zaistnienia podstaw reklamacji.
2. Organizator rozpatruje reklamacje na podstawie niniejszego regulaminu, w terminie 2 dni od daty wpłynięcia reklamacji. Za przekazanie odpowiedzi na reklamację w terminie uznaje się (np. wysłanie wiadomości drogą elektroniczną). Organizator może wymagać dodatkowych oświadczeń od użytkownika w celu uprawdopodobnienia reklamacji.
3. Decyzje Organizatora w przedmiocie reklamacji podejmowane będą w formie pisemnej.